Sunday 1 February 2015

Inginkan berat badan yang Ideal?

 



Masih berkira kira kalori dalam makanan? 

Masih keliru apakah yang boleh dimakan dan tak boleh di makan semasa proses penurunan berat??

Masih lagi tercari cari petua kuruskan badan? 

Tapi dalam masa yang sama, mempunyai masa terhad untuk buat segala macam senaman dan skuad untuk kurangkan lemak dan kurang idea dalam menyediakan menu diet harian yang sihat tanpa mengabaikan kandungan zat harian yang penting. 

Cinch™ Shake Mix Shaklee memberikan jawapan segera dan sihat kepada persoalan

"Apa yang harus saya makan untuk sarapan pagi?" 

atau 

"Apa yang harus saya makan untuk makan tengah hari?". 


Adakah menu diet saya cukup khasiat untuk keperluan harian?


Cinch™ Shake Mix Shaklee merupakan minuman dan juga bertindak sebagai pengganti makanan yang sungguh lazat dan berzat untuk membantu anda memelihara otot yang penting dan menjadikan anda sentiasa berasa kenyang dan berpuas hati di samping mengurangkan berat badan.

Cinch Shake Mix diperkaya dengan Leucine™ iaitu asid amino yang memberi signal kepada badan untuk memelihara otot semasa pengurangan berat badan.

Dalam kata lain, leucine dalam Cinch Shake Mix membantu menghilangkan lemak dan menghalang kehilangan otot.

Setiap kali menikmati Cinch Shake Mix, anda akan memperolehi 24 gram protein dan ini adalah penting.

Mengapa? 

Ini kerana protein digunakan untuk membina otot. Otot berguna untuk meningkatkan metabolisma. Metabolisma menggalakkan pembakaran kalori

Kalori bersamaan LEMAK anda.


Maka, Semakin banyak OTOT terbina,  semakin tinggi metabolisma, semakin tinggi metabolisma semakin cepat kadar pembakaran kalori atau lemak anda. Akhirnya badan anda akan terbentuk kemas tanpa bonjolan hodoh sekaligus mengurangkan berat badan anda.

Cinch Shake Mix Shaklee ini merupakan makanan yang kaya dengan protein mampu membantu menahan kelaparan dan mengurangkan pengambilan makanan ringan di antara waktu makan. Di tambahkan lagi dengan kandungan leusina dan zat-zat lengkap yang diperlukan oleh badan.

Cinch Shake Mix Shaklee memberikan khasiat seperti satu hidangan makanan lengkap tetapi dalam bentuk seperti pencuci mulut yang mudah dihadam.

Jadi anda tidak perlu bimbang berapa kalori yang di ambil dan bimbang tidak cukup keperluan zat harian kerana dengan Cinch Shake Mix Shaklee anda telah menggantikan sehidangan lengkap.


Gantikan saja sarapan dan makan malam dengan Cinch Shake Mix dan makan seperti biasa 
waktu tengah hari.


Cinch Shake Mix Shaklee mengandungi Cinch Pro™ iaitu suatu campuran protein eksklusif yang diperkaya dengan Leucine™ untuk memelihara otot semasa mengurangkan berat badan.

Dalan setiap hidangan Cinch Shake Mix Shaklee Terdapat 24 gram protein bagi membolehkan anda berasa puas dan kenyang, kandungan serat yang tinggi iaitu 6 gram dan Nilai glisemic yang rendah untuk mengekalkan paras gula dalam darah yang normal dan mengekalkan tenaga. Memberi 35% atau lebih Nilai Harian (Daily Value) bagi 21 vitamin dan mineral yang penting. Cinch Shake Mux Shaklee tiada perisa, pewarna atau pemanis tambahan. 

Diperbuat daripada jenis Soya bukan GMO.


Selain pengganti makanan yang menyediakan hidangan diet lengkap anda juga memerlukan DETOX dan FAT BURNER untuk langkah penurunan berat badan dan pembentukan semula badan yang berjaya.


Lihat Entry seterusnya untuk penurunan berat badan dan pembentukan badan yg berjaya :)

No comments:

Post a Comment

Copyright© All Rights Reserved nur-mujaheedah.blogspot.com