Sunday 1 February 2015

Set Diet Shaklee :)




Selain pengganti makanan (Cinch™ Shake Mix Shaklee) yang menyediakan hidangan diet lengkap anda juga memerlukan DETOX dan FAT BURNER untuk langkah penurunan berat badan dan pembentukan semula badan yang berjaya. 

Seperti membina rumah, kita bukan hanya perlukan batu bata, tetapi kita juga perlukan simen dan tukang buat rumah. Barulah rumah idaman dapat dibina. Begitu jugalah dalam pembentukan badan yang cantik dan penurunan berat yang berjaya. 

Kita perlukan 3B iaitu Bakar, Buang, Bina. 



 Kenapa perlu Detoks? 

Detox adalah proses membersihkan usus dimana segala toksin, lemak dan lendir yang melekat di dinding usus dikeluarkan melalui pembuangan air besar. Selepas dinding usus bersih, badan menyerap nutrien pada tahap lebih optimum. Tahukah anda, kunci asas untuk kurus adalah Detox yang baik


.

Jadi, amat di syorkan Alfalfa Shaklee atau Herba Lax Shaklee untuk menjayakan proses Detox anda.




Jangan terkejut untuk penggunaan pertama anda akan mendapati najis yang berwarna hitam, pekat dan berbau buuusuukk...uhuuu itulah toksin yang selama ini mengganggu penyerapan nutrien dan memerangkap banyak air dalam badan. 

Ini yang menyebabkan seseorang menjadi GEMOK AIR dan mempunyai bonjolan hodoh di kiri kanan pinggang. 

Sesudah Detox dan Pembinaan Otot, FAT BURNER diperlukan bagi mempercepatkan proses penurunan berat dan pembentukan semula bentuk badan. 

Di sinilah rahsia terbongkar dimana penurunan berat tanpa melakukan senaman yang dasyat. Cukup dengan melakukan kerja rumah biasa atau sauna sebagai alternatif senaman masa kini yang tidak menuntut ruang, masa dan pakaian khusus. 

 FAT BURNER yang dimaksudkan ialah Lecithin Shaklee atau Omega Guard Shaklee.



Kenapa perlu Lecithin atau Omega Guard?? 

Ia berfungsi untuk memecahkan lemak. Lecithin dinamakan “pengemulsi semulajadi” kerana ia mempunyai kesan melekat pada lemak. dalam perkataan ringkasnya, ia menyebabkan lemak terapung dalam darah dan seterusnya mencegah lemak dari melekat di dinding membrane. 

Perlu diingat Lecithin tak boleh dihasilkan oleh badan tetapi ianya sangat diperlukan oleh badan untuk mencegah lemak melekat pada dinding membrane. Bertindaklah sekarang untuk penurunan berat badan dan pembentukan semula badan yang berjaya. 

Anda perlukan 3B untuk berjaya, Buang, Bakar dan Bina. 

Dengan harga yang berpatutan pasti tidak akan menyesal cuma menyesal sebab tidak mencuba :) 

Cubalah Set Kurus Shaklee pasti berbaloi baloi!! 

Pengganti Makanan: 
Cinch Shake Mix Shaklee

Detox: 
Alfalfa Shaklee : 
Saiz S, 330biji 
Saiz L, 700biji  

Herb Lax Shakkee : 
Saiz 120biji 

Fat Burner: 
Lecithin Shaklee : 
Saiz 180biji 

Omega Guard Shaklee: 
Saiz 90biji 

Untuk mendapatkan khidmat nasihat dan jadual makan vitamin terus hubungi saya call/ wassap/ sms Cik Nurazila 014-5097852.

No comments:

Post a Comment

Copyright© All Rights Reserved nur-mujaheedah.blogspot.com