Monday 30 July 2012

Diakah untukku ??


Jodoh itu rahsia Allah..saper yg single lagi?? msti semua da berpunyer kan,..cepat-cepat lah kahwin ye..hehe..tahu x aku selalu je dalam kepala niy duk pikir..pikir..pikir..n pikir..sape la insan bertuah niy..haha..bertuah la sangat kan..huhu..mksudny jd0h aku la..tapi apa kan daya..itu semua di luar dugaan n semua tu Allah da tetapkan..Tapi apa-apapun aku harap aku dapat seorang suami yang penyanyang n especially sowang yang soleh..huhu..angan-angan je lebey..Insya Allah..Jadilah seorang perempuan yang solehah maka dapatlah kamu seorang suami yang soleh..Amin..harap-harap aku dipermudahkan dalam segala urusan..lau kawin muda p0m pe salahnya..hahah..agip0m kan ad lam hadis yang berbunyi..pabila kamu yang masih muda berkahwin maka menangislah syaitan c0z kita da jauh dari melakukan perkara mksiat dan ley tambahkn ibadat bersama pasangan yang halal bagimu..mudah-mudahan kita semua akan sentiasa dalam Redha Allah...Amin Ya Rabb..^__^

No comments:

Post a Comment

Copyright© All Rights Reserved nur-mujaheedah.blogspot.com