Monday, 13 February 2017

Keistimewaan dan kelebihan Vivix Shaklee


Assalamualaikum dan hai semuaaaa, harini zila nak share info penting kat semua ni taww! 

Pernah dgr tak pasal vivix? Vivix shaklee? Yang femesss sgt² tu haaa, Vivix la tuu, apa yg best sgt tentang vivix ni? Dan siap yg perlukan vivix? Okey tengoklah ni kt gambar bawah ni siapa yg perlukan vivix ni☺


Okey dah tgk dah macam mana rupanya VIvix Shaklee dan siapa yg perlukan vivix ni. So, berbaloi ke kalau beli vivix ni? Berbaloi ke dengan harga yg ditawarkan?

Kalau gitu jom kita tengok pula apa keistimewaan dan kebaikan Vivix Shaklee ni :)

Keistimewaan Vivix Shaklee

Memperbaiki DNA
Setiap hari, tubuh kita mengalami kerosakan DNA (salah satunya akibat radikal bebas) yang menyebabkan proses penuaan terjadi begitu cepat. Vivix membantu melambatkan dan melindungi DNA sel tubuh kita dan melambatkan proses tersebut.Vivix sesuai diambil oleh mereka yang selesai menjalani rawatan pemulihan kanser, misalnya kimoterapi, bagi mengembalikan sel tubuhnya kepada keadaan asal.

Memperbaiki tenaga sel
Semakin tubuh kita terdedah kepada penuaan, semakin cepat sel tubuh kita kehilangan tenaga. Ini akan menurunkan fungsi sel. Vivix membantu menguatkan sel tubuh.

Membantu meningkatkan fungsi otak, kardiovaskular, imuniti dan sendi.
Semakin tua, semakin kita rasa sakit sana sini, ingatan pun makin pudar. Vivix membantu mengembalikan keremajaan.


Kebaikan Vivix Shaklee
  • Menggalakan penuaan yg sihat – awet muda dan anti-penuaan
  • Membantu mengelakan kanser – merencat sel kanser dari menjadi semakin serius
  • Mengurangkan risiko penyakit jantung – melindungi jantung
  • Mengurangkan kompilasi diabetes / kencing manis
  • Meningkatkan kesihatan arthritis dan menyokong kesihatan sendi – melindungi saraf
  • Mengurangkan insiden penyakit nyanyuk - merawat azhameir
  • Membantu merawat penyakit parkinson
  • Membantu memulihkan penyakit strok - angin ahmar
  • Meningkatkan kesihatan imum badan
  • Menggalakan kesihatan keseluruhan
Vivix™ adalah minuman campuran botani merupakan revolusi terbaru di dalam pemakanan polifenol. Mengandungi campuran unik botani Polygonum Cuspidatum, Anggur Muscadine, Elderberi Eropah dan Lobak Ungu yang kaya dengan polifenol menjadikan Vivix begitu unik. Polifenol adalah kumpulan fitokimia yang terdiri daripada sebatian tanaman yang mengandungi khasiat antioksidan dan sel anti-penuaan semulajadi.


Apa kata mereka mengenai Vivix Shaklee?




Tahukah anda?

Dengan pembelian 2 botol Vivixanda akan mendapat KEAHLIAN dan PENGHANTARAN PERCUMA seluruh Malaysia (Jimat 15-20% dari harga asal).
Bukan itu saja, malah akan dapat lagi bonus tunai lagi bulan berikutnya !! Jadi dah tak perlu nak bayar yuran keahlian lagi. FOC !
Selain itu anda juga berpeluang untuk menjana pendapatan sampingan bersama Shaklee. Bonus sehingga 21% beserta bonus bonus sampingan yang lain. 
Baiklah, sampai di sini sahaja. Terima kasih kerana membaca. Jika ada sebarang pertanyaan, hubungi zila seperti dibawah ya. Zila akan bagi consultation exclusive untuk customer zila je taw!
Okey selamat menjaga kesihatan.

Hubungi : 
Perunding kesihatan dan kecantikan,
Nurazila Mohd Noor | 014.509.7852

No comments:

Post a Comment

Copyright© All Rights Reserved nur-mujaheedah.blogspot.com